Pages

Sunday, January 9, 2011

Kad kawin pelik

Macam-macam idea pelik timbul bila mahu jadikan ia kreatif atau mahu jadikan ia lain-lain daripada yang lain la katakan...


apa pun unik gak idea ni..boleh gak kalau nak cuba-cuba tiru ke..hehehe


sekali tengok macam unik...dua kali tengok macam kelakar pun ada..huhu macam-macam lah...tak pe...asal mereka bahagia sudah..hehe





1-siyes comel mereka dua orang nih..hihi

jangan nangis dulu..i mesti datang kenduri u all punye..hihi




...





 2- Ape ni?? macam website jee...







 3-macam poster filem pun jadi gak...





 4- haish macam pelik je kad ni..tak taw cane nak explain..huhuhu






 5- Berbentuk ke-komputer-an nih..hari-hari ngadap komputer gamaknya..tup-tup idea timbul nak wat cmni..

terlebih rajin nih...hehe
 




 6- Macam paper jew...






 7- Tauke kayu agaknya nih..






 8- Ni pulak tauke coklat la kot..









  9- Game la pulak...siap main lawan-lawan tu..huhu..ni kad kawin ke kad cerai..haha








10- Pencipta dell kot ni...









2 comments:

A.S.T.I.N.A said...

Oh Cik senyuman manis...
Saya pun mau bg kad jemputan kawen begini..
rasa2 nak buat mcm skrip kartun..
*imaginasi ke laut*

cik suka senyum said...

hai cik astina yang manis..

tikiu sudi komen..

hehe bijak gak idea nak wat kad kawin skrip kartun..xde lagi kot orang wat..hehe nanti jangan lupa jemput saya sekali dengan kad jemputan chomel tuh..hihi

Post a Comment

About Me

My photo
=)senyum itu menceriakan...senyum itu penawar duka...senyum itu sedekah(=

sila la masuk tetamu