Pages

Friday, December 10, 2010

Awek cun

Alkisahnya...

Pada suatu hari sedang berjalan-jalan di pekan, Awang terjumpa seorang awek yang cun. Dia pun tegur la awek tu. Awek tu pun menyahut, "Elle, setakat pakai motor buruk tak main lah. Orang nak cari yang ada BMW." Punyalah bengang si Awang. Mulai hari tu Awang pun belajar la rajin-rajin sehingga berjaya jadi engineer dan memakai BMW.... Pada suatu hari Awang terjumpa balik awek yang hina dia tu.

Awang : Hai, kenal saya lagi?

Awek cun : Tak ingat lah.

Awang : Alla, dulu saya ngorat awak tapi awak sombong. Awak dah kawin ke.

Awek cun : Dah (sambil menunjukkan suaminya yang sedang menunggang modenas tahun 1997)

Awang : Aik, kata tak suka yang pakai motor buruk?

Awek cun : Apa nak buat, yang ngorat saya semua pakai motor buruk,

saya kebas je le mana yang ada.

Awang : Padan muka. Hehehe..........(tapi dalam hati kecik kata melepas la aku..tak guna aku belajar rajin-rajin) hahaha.........

2 comments:

A.S.T.I.N.A said...

sanggup mamat tuhh... :))

cik suka senyum said...

huhuhu ade kot orang macam tu..:)

Post a Comment

About Me

My photo
=)senyum itu menceriakan...senyum itu penawar duka...senyum itu sedekah(=

sila la masuk tetamu