Pages

Friday, December 10, 2010

Tangga yang aneh: bahagian 2



Ok...ni tangga yang sangat berguna untuk menjimatkan ruang di ruang tamu rumah anda...kita namakan dier tangga 2 in 1..kenapa kita namakan sebegitu? kerana tangga ini jelas menunjukkan 2 fungsi iaitu sebagai tangga dan juga berperanan sebagai rak perabot..cantik disitu! hehe..anda harus memilikinya bukan?
menjimatkan ruang

Ni pulak tangga misteri..apa yang misteri sangat ni? cuba anda perhati? ada apa-apa yang pelik tak? ermm macam mana agaknya pereka tangga ni pikir nak wat camni erk..rasanya dia kasi cat sama colour ngan dinding kot..huhu..tula hilang macam tak wujud pulak tangga disitu..betul tak?
diselubungi misssteriii

Waw...sekali tengok macam teruja je..bukan apa, kreatif sangat pencipta tangga ni sampai boleh buat tangga daripada rak buku..yela kebiasaan kita tengok rak buku yang beso-besO mesti ada tangga panjang sebab nak kena daki nak ambik buku kan..tapi yang ni tak payah tangga-tangga dah sebab memang itu dah tangga pun..hahaha..bagus-bagus idea ni..bernas sekali!
tangga doktor falsafah


Last..tangga rahsia...memang la jadi rahsia kalau kita tak bagitahu kat orang tu dalam tangga tu ada laci...aku buat simpan duit aku 10 juta rupiah..haha..senyap-senyap sudah..so semestinya boleh la dibuat simpan apa-apa yang patut selain kasut kan..segala harta korun boleh simpan sekali..jadi kalo perompak masuk pon selamat sikit..hikhik..tak gitu?
rak kasut automatik

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
=)senyum itu menceriakan...senyum itu penawar duka...senyum itu sedekah(=

sila la masuk tetamu